stichting

De oprichtingsakte is op 04-11-2020 voor Notaris Geleijns te Roosendaal ondertekend.
De leden van het bestuur van de stichting genieten geen beloning voor hun werkzaamheden.

een volgende MS-patiënt.

doel het maken van winst.

Cecile van den Boom

Angela Akkermans is de tweede MS-patiënt die geholpen wordt door de stichting. Daarna zal de stichting zich inzetten voor een volgende MS-patiënt.

De doelstelling van de stichting luidt als volgt: Het genereren van fondsen en publiciteit om daarmee medische behandeling Hematopoietische Stamceltransplantatie (HSCT) voor MS-patiënten mogelijk te kunnen maken. De stichting heeft niet ten doel het maken van winst.